Márqueting i aplicació de la comunicació en la música popular

Márqueting i aplicació de la comunicació en la música popular

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889520
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-952-0
Páginas:
148
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

18,00 €

Despues:

17,10 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Aquest llibre és un manual sobre com la comunicació, estratégica i en relació amb el márqueting, pren forma al servei de la música. Els conjunts musicals, i més concretament, els músics de la música popular  -el pop i el rock, principalment-, en tant que creadors d'una obra artística, són els primers interessats en qué la seva obra pugui ser coneguda, compartida i gaudida pels públics. Es així com el márqueting  pot esdevenir una font d'orientació des d'on encarar la seva activitat artística i la comunicació, a partir dels seus principis, eines i estratégies -des de les més convencionals fins a les recents formes de promoció digital- es presenta al seu servei. La comunicació i el márqueting, així, desenvolupen part del seu potencial per afavorir a l'ámbit social, económic i artístic que és la música popular.

Materia en Libreria Lago

  • MODELO EFQM DE EXCELENCIA. -5%
    Titulo del libro
    MODELO EFQM DE EXCELENCIA.
    AA.VV
    Boe
    El presente caso práctico de modelo EFQM contiene la memoria descriptiva del funcionamiento de una organizaciÃ...
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    10,00 €9,50 €

  • Curso Práctico de Comercio en Internet -5%
    Titulo del libro
    Curso Práctico de Comercio en Internet
    Coronado García, Beatriz
    Ra-ma
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,90 €23,66 €

  • El efecto Stick -5%
    Titulo del libro
    El efecto Stick
    Valls Giménez, Josep-Francesc
    Profit
    Decenas de miles de años transcurren entre los sapiens y los seres modernos en los que se avanza poco hacia el...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    24,85 €23,61 €

  • Negociación Internacional -5%
    Titulo del libro
    Negociación Internacional
    Llamazares García-Lomas, Olegario
    Global marketing estrategis
    Este libro va dirigido específicamente a profesores y alumnos de cursos de postgrado, universitarios y de grad...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,00 €18,05 €

  • Memoria de sostenibilidad -5%
    Titulo del libro
    Memoria de sostenibilidad
    Roca, Marta / Gili, Iñaki / Salas, Josep M.
    Deusto
    No disponible

    10,65 €10,12 €

Uoc editorial en Libreria Lago