Vi, política i espectacle. Procés de patrimonialització de la cultura del vi a la DO Alella

Vi, política i espectacle. Procés de patrimonialització de la cultura del vi a la DO Alella

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490641262
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9064-126-2
Páginas:
182
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

18,00 €

Despues:

17,10 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Avui dia creix cada vegada més l'interés social en la recuperació, valorització i promoció del patrimoni i la tradició alimentária com a estratégia per generar un recurs económic des del territori. L'alimentació a través de la cuina i la gastronomia s'ha convertit en un recurs explorat i explotat per part de diverses institucions i actors socials. Part del model de desenvolupament territorial vigent es fonamenta en la capacitat d atracció turística dels llocs. A través  d'un cas concret com és el procés de patrimonialització del vi de la DO Alella, posant especial atenció a una manifestació festiva com és la Festa de la Verema, es pretén mostrar aquesta dinámica. La posada en escena dels béns patrimonials ens obliga a reflexionar sobre la relació que mantenen la tradició, el patrimoni i l'oci i el turisme amb la creació d'espectacles. No només per la possibilitat que ofereix  als territoris i als seus productes de ser visibles als altres sinó també per la capacitat que tenen per construir i modelar les identitats que en resulten.

Materia en Libreria Lago

Uoc editorial en Libreria Lago

  • Integració europea -5%
    Titulo del libro
    Integració europea
    AA.VV
    Uoc editorial
    Entendre adequadament en qué consisteix la Unió Europea, quins són els  seus orígens i cap a on evoluciona,...
    No disponible

    16,00 €15,20 €

  • Teoría de juegos -5%
    Titulo del libro
    Teoría de juegos
    Nº 693
    Álvarez Mozos, Mikel
    Uoc editorial
    La teoría de juegos analiza situaciones de decisión en las que los participantes interactúan. El resultado q...
    No disponible

    34,00 €32,30 €

  • La intel·ligéncia competitiva -5%
    Titulo del libro
    La intel·ligéncia competitiva
    Ortoll, Eva
    Uoc editorial
    La informació és básica pel funcionament d'una institució. La intel·ligéncia competitiva ofereix estraté...
    No disponible

    9,90 €9,41 €

  • íA tomar por mundo! La vuelta al mundo con 20 euros -5%
    Titulo del libro
    íA tomar por mundo! La vuelta al mundo con 20 euros
    Pablo García, José
    Uoc editorial
    Dos jóvenes periodistas en paro, hartos de la situación laboral en España, cogieron la calculadora y echaron...
    No disponible

    12,50 €11,88 €

  • La ràdio -5%
    Titulo del libro
    La ràdio
    Nº 261
    Torras i Segura, Daniel
    Uoc editorial
    La ràdio. Mitjà, recursos i gèneres és una introducció directe als aspectes més destacats de la ràdio co...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,00 €17,10 €