Atención ao cliente

Atención ao cliente. Guía práctica de técnicas e estratexias

Editorial:
Ideaspropias
EAN:
9788498391602
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9839-160-2
Páxinas:
190
Encadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
lingua:
GALEGO
Ancho:
170
Alto:
240
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
GESTION EMPRESARIAL

Desconto:

-5%

Antes:

18,95 €

Despois:

18,00 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

A atención ao cliente engloba todas as accións que realiza a empresa para aumentar o nivel de satisfacción dos seus clientes. Ademais, non debe verse tan só como unha ferramenta estratéxica de marketing, orientada a minimizar os erros e perder o menor número de clientes posible, senón que representa un sistema de mellora continua na empresa.

O obxectivo deste material didáctico é conseguir que o  lector adquira unhas habilidades e actitudes concretas para mellorar a atención ao cliente e conseguir así un maior beneficio na súa empresa.

Neste manual, que Ideaspropias Editorial lle presenta,  abórdanse temas referentes a aspectos xerais da comunicación, tanto oral como escrita, e da atención ao público, así como aspectos relativos ao consumidor, que nos permiten establecer unhas pautas de actuación na atención ao cliente, orientadas a mellorar a calidade do servizo.

Outros libros do autor en Libreria Lago

  • Servicio al cliente -5%
    Titulo del libro
    Servicio al cliente
    'Renata Paz Couso '
    Ideaspropias
    Renata Paz Couso es licenciada en Psicología Social y del Trabajo por la Universidad de Santiago de Compostela...
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • La organización del trabajo -5%
    Titulo del libro
    La organización del trabajo
    'Renata Paz Couso'
    Ideaspropias
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • La organización del trabajo -5%
    Titulo del libro
    La organización del trabajo
    Paz Couso, Renata
    Ideaspropias
    No disponible

    17,95 €17,05 €

  • Atención al cliente -5%
    Titulo del libro
    Atención al cliente
    'Renata Paz Couso'
    Ideaspropias
    La atención al cliente engloba todas las acciones que realiza la empresa para aumentar el nivel de satisfacci...
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • Gestión de la pyme -5%
    Titulo del libro
    Gestión de la pyme
    ', Silvia Ruiz Blanco;, Renata Paz Couso;, David Fernández Pere'
    Ideaspropias
    Renata Paz Couso es licenciada en Psicología Social y del Trabajo por la Universidad de Santiago de Compostela...
    No disponible

    10,00 €9,50 €

Materia en Libreria Lago

  • Manual de historia economica mundial -5%
    Titulo del libro
    Manual de historia economica mundial
    Ocampo, Joaquin
    Trea ediciones
    Tiempo y espacio definen el escenario sobre el que las sociedades humanas interpretan diversas historias. Una d...
    No disponible

    25,00 €23,75 €

  • Siga esta ruta -5%
    Titulo del libro
    Siga esta ruta
    Nº 3N
    Coffman, Curt
    Empresa activa
    ¿Qué tienen en común las mayores organizaciones del mundo Saben que sus recursos más valiosos son los emple...
    No disponible

    15,25 €14,49 €

  • Estrategia -5%
    Titulo del libro
    Estrategia
    CARRION MAROTO, JUAN
    Esic
    Entender la empresa desde un enfoque de dirección general es imprescindible no sólo para los directivos de pr...
    No disponible

    25,00 €23,75 €

  • * MICROECONOMIA INTERMEDIA
    Antigo
    -5%
    Titulo del libro
    * MICROECONOMIA INTERMEDIA
    Nº 8385
    HEY, JOHN D.
    Mcgraw-hill
    La gente es diferente: La esencia de la econom¡a·Relaciona la Econom¡a  con la gente, sus actividades y sus ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    36,95 €35,10 €

  • La soluzione per l'euro -5%
    Titulo del libro
    La soluzione per l'euro
    AA.VV
    Hoepli
    No disponible

    19,90 €18,91 €

Ideaspropias en Libreria Lago