Innovar per competir. Reptes, eines i estratégies empresarials

Innovar per competir. Reptes, eines i estratégies empresarials

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491165019
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-501-9
Páxinas:
250
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

25,00 €

Despois:

23,75 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

Per qué innovar Qué és la innovació oberta Com es connecten la creativitat i la innovació per ser competitius Per qué la tecnologia ens permet diferenciar-nos La gestió de la innovació ha esdevingut un tema central de la gestió empresarial en els darrers anys. No és un tópic: si no innovem, difícilment ens en sortirem. Aquest manual proposa al lector un recorregut per la gestió de la innovació en sis capítols. Es tracta d un text pensat per aportar una visió sintética de temes com ara les tipologies d innovacions, el procés innovador i la seva gestió, la connexió entre estratégia i innovació, el paper de les polítiques de suport o les noves tendéncies en el camp de la innovació empresarial. El procés innovador requereix una certa sistematització en l organització i gestió, i el lector trobará en el text les bases per fer-la possible.

Materia en Libreria Lago

Uoc editorial en Libreria Lago

  • Teoría de juegos -5%
    Titulo del libro
    Teoría de juegos
    Nº 693
    Álvarez Mozos, Mikel
    Uoc editorial
    La teoría de juegos analiza situaciones de decisión en las que los participantes interactúan. El resultado q...
    No disponible

    34,00 €32,30 €

  • EVALUACION Y DIAGNOSTICO EN LOGOPEDIA VOL 1 POBLACION ADULT -5%
    Titulo del libro
    EVALUACION Y DIAGNOSTICO EN LOGOPEDIA VOL 1 POBLACION ADULT
    MOYA GALE,GEMMA
    Uoc editorial
    El proceso de evaluación y de diagnóstico representa un reto para cualquier profesional de la logopedia. De h...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    18,00 €17,10 €

  • Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria -5%
    Titulo del libro
    Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    Parir ideas. Esta es la esencia de la publicidad. Ideas que seduzcan y  que funcionen. Da igual si hablamos de ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    28,50 €27,08 €

  • Xarxes socials. Fonaments i aplicacions -5%
    Titulo del libro
    Xarxes socials. Fonaments i aplicacions
    AA.VV
    Uoc editorial
    Les xarxes socials com a estructures de relació entre persones han existit sempre, peró darrerament interessa...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    15,00 €14,25 €

  • Adolescentes gais y cultura visual -5%
    Titulo del libro
    Adolescentes gais y cultura visual
    Nº 705
    Calvelhe Panizo, Lander
    Uoc editorial
    En las últimas décadas, la cultura visual e Internet han entrado en nuestras vidas de manera inexorable. Para...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    16,00 €15,20 €